hey and hello

and welcome to a shity day.

Förutom att solen skiner så började dagen sådär och har sedan övergått till att vara rätt dålig. Massa fel och skit på jobbet, mongolida arbetskamrater (jag ber redan om ursäkt för mitt bristande verbala utbud) och jävligt påfrestande boende. Idag ska jag ha en underbar dag med en och samma tant fram till klockan två, vi ska prismärka blommor, handla mat och äta lunch. Förhoppningsvis behövs det varken akuta toabesök, hantering av pinsamma snatterihärvor på maxi eller utövande av heimlichmetoden under lunchen. Jag känner mig nåt fruktansvärt positiv idag. Jag vill vara ung och dum och dricka mig salongsberusad på en uteservering men alla vänner och bekanta har tydligen flytt Växjö och A han är sjuk. Själv kanske är ett alternativ, tillsammans med en bok. Jag har hört att man blir både attraktiv och snygg av att läsa böcker, fråga
Josefin.

Bajs. Nu åker jag. Återkommer senast 14.10 - It's a deal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gossip-avsnitten kan du se på www.ch131.com

2009-08-10 @ 14:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback