here is the deal

Det är sol ute, och inte bara en liten strimma som letar sig ner bland en molnfylld himmel, utan antagligen den sista riktiga sommardagen med strålande sol. Himlen är klarblå och detta härliga scenario ska avnjutas på Slottsängen alldeles strax. Gårdagen var full av kära återseenden då vi hade nollningsmöte på förmiddagen och senare på kvällen bjöds vi allihopa på gudomligt goda pajer hemma hos fröken ordförande. En mycket trevlig tillställning för övrigt, även om nästan alla hade lämnat kalaset innan elva. Vi laddar inför nollningen som tar fart imorgon och pågår i dagarna sex...

Däremellan hann jag med ett pass i BodyBalance och hurtig som jag alltid är när jag väl är och tränar så stannade jag kvar på Pumpen efteråt också.. Vilket känns i kroppen idag för övrigt.. Och samma procedur ska upprepas ikväll, hur ska detta gå?

Innan dess ska vi dock ta oss till en mataffär och inhandla diverse nödvändiga ting för att dekorera josses lägenhet i en lite mer exotisk stil. Det ska andas Robinson när de vandrar in där imorgon kväll. Sådetså. Bananer, kokosnötter, djungel, ananas...

Sooooooola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback