hej!

Idag är det lite tråkigt än så länge, mest för att jag inte vet vad jag ska göra hela dagen. Eller kanske just för att jag vet vad jag borde göra hela dagen. Om man tänker som så vad jag borde göra, då fylls listan av träning, tvätta ganska mycket tvätt och pyssla med pass. Det kanske inte låter så jobbigt, men när det är sol ute och man är en sån människar som jag - då är det lite jobbigt. Vad är jag för en konstig människa då, som tycker det är jobbigt att fixa med träningspass, brukar jag inte påstå titt som tätt att det är det roligaste jag vet, att träna och ha pass? Jo, visst är det så, det är bland det roligaste jag vet. Men, jag är en sån där konstig människa som är ganska lat i tid och otid, en sån människa som vill ha tränat genom att sitta i soffan, en sån människa som vill kunna allt innan jag ens övat, en sån människa som skjuter upp alla måsten till imorgon, en sån människa som jag inte alls vill vara. punkt.

Det finns ju en ganska enkel lösning på problemet, att bara göra det. Så är det gjort, färdigt, ordnat och fixat - och så kan man känna sig nöjd och vara ledig efteråt.

Jag borde nog lösa detta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback