halvt levande, knappt närvarande, men fullt medveten om hur bra jag har det

Jag lever och är vaken, men hade antagligen kunnat sova 24 timmar i sträck. Jag känner mig halvsjuk av trötthet, halvdöd och inte riktigt närvarande. Jag är så trött att jag inte ens är nervös inför morgondagens premiär, och det säger en del.

Nog talat om min trötthet, nu är jag ändå uppe, frukosten är överstökad och dagen har en hel del att erbjuda. Jag ska kundvagnshandla, alltså fylla kylskåp och frys till bredden så jag slipper handla på några år. Eller veckor i alla fall. Det ska memoreras afro-pass, hemma eller i simmis? Det kommer blir en spännande premiär imorgon, Mikaela är en klippa och passet kommer bli bra. Jag är fullständigt övertygad, vi par pysslat och ändrat och bytt hit och dit, så det kommer bli perfekt och proffsigt.

Underbart att få träffa hjärtat igår igen. Börjar inse hur bortskämda vi varit i sommar med att kunna ses i princip varje dag om så önskats. Nu är det andra bullar och i helgen försvinner han i fyra långa dagar till, på vandring. Hoppas inte han kommer bort, eller regnar bort för den delen. Fy fan vad jag har det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback