fääärdig!

Äntligen är allt klart, jag (eller snarare min mage..) jäser i soffan efter att ha provsmakat tre bullar och en fralla och är sjukt mätt. Disken är diskad och nu är det bara en liten dammsugning som väntar innan jag ska svida om och bege mig för en liten kvällstur på jobbet. Tiden går troligtvis väldigt fort då jag nu vant mig vid tolvtimmarspassen och ikväll endast ska avverka fem. Rätt dålig uppslutning på bullkalaset men förhoppningsvis dyker iallafall mannen in lite senare och tar dig en smakis. För nu vill jag inte vara skrytsam, men mina kanelbullar blev bland de godaste jag ätit. Ledsen mamma, men 1-0 till mig i bullbakning alltså. Men klantig som jag är så är allt redan i frysen, utan att förevigas på kort.. Så därför får ni tyvärr inte se det vackra resultatet.. Eller kanske en annan dag!

Och imorgon, imorgon blir den planerade träningen av! Det tänker jag lova mig själv. Core och Bodybalance kankse? Låter som en fin förmiddag i mina öron.

Hoppla.

Kommentarer
Postat av: Kina

Herregud kvinna, hur ofta damsuger du egentligen? (och grattis till bullarna, själv kan jag enbart tillverka pannkakor på bakningsfronten, resten smakar plast. Förutom kladdkakan då, den smakar jättemycket choklad! mmm)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback