vetisatan


HUR ska jag hitta motivation att skriva klart det lilla lilla som är kvar? Vi snackar ett a4, top. Pyttelite artikel och en släng konfliktkännetecken. We are better together, jag och Jack. Det var bara det att vi gjorde en intervju igår till vårt fältarbete och jag blev så sjukt inspirerad och taggad. För fältisen, inte tråktentan såklart. Så nu vill jag bara skriva om Medley i all oändlighet. I all evigehet, Amen.

Springa. Det borde jag göra idag. Nån som vill gå med? Eller powerwalk iaf? Nej springa. Jag ska cykla till simmis och springa ett varv runt sjön. Börjar mot stan så jag orkar springa där allt folk är. Haha. Nu ska det konditionas. Är det illa när man till och med hellre ger sig ut och springer än pluggar?

Doh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback