idag

Jag hittade min dag. Löpningen runt sjön gick förvånansvärt bra halva varvet och det gjorde mig verkligen hoppfull på en anständig tid hela varvet runt innan sommaren kommer. Mötte upp Josefin och genomled Lindas core som inte är att leka med. Och nu, efter en enorm och sen frukost och en varm dusch, är jag trött i kroppen. Trodde att jag skulle få en endorfinkick och hoppa och studsa men jag är trött. Snart gäller det att vakna vare sig jag vill eller inte för en liten stadsresa väntar innan plugg och mysis med Josefin. Ska ut på jakt efter Chai te, var hittar man det? Och ännu viktigare, hur gör man?

Är det såhär tråkig blogg jag kommer ha i framtiden?

All energi går onekligen till annat och andra. Det är så mycket jag vill skriva, säga, skrika ut till hela världen, men inte än. Inte än, men kanske snart? Jag hoppas det.

I helgen, när vi lämnat fältisen bakom oss, ska vi åka till gränna och äta polkagrisar i solen. För jag hoppas att det ska bli sol, och varmt. Jag ska få se Josefins Trollis och hon ska få se min stora gräsmatta. Hur många dagar ska vi vara borta? Jag vet inte. Så många vi vill fast längst till tisdag.

Kanske kommer du till och med hinna sakna mig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback