to-d(el)o-list

Gå upp
Kanske duscha
Dricka kaffe
Diska
Ta på mig nåt fint
Göra mig fin i mitt nyklippta hår
Kanske sminka mig
Ringa jobbet om sommarschema
Maila andra jobbet om sommarschema
Definiera begrepp till fältis
Läsa fältis och leta fel
Träffa Josefin
Skriva ut fältis
Läsa fältis igen
Lämna in fältis
Känna efter hur det känns att vara ledig
Äta lite biff
Prova kläder
Packa kläder till road-tripen
Sitta i solen med Josefin
Dricka kaffe
Filosofera om livet
Måla naglarna
Slänga tulipanerna
Äta upp min yoghurt
Träna Pump med A.

Jag har ett tajt schema idag som ni ser. Lite äckligt planerat kan tyckas. Men det är inte så låst som det ser ut. Vissa saker kan byta plats utan att världen går under. Nu fick jag lite motivation att gå upp. Bäst att passa på. För om man gör det tråkiga först så har man bara det roliga kvar sen.

Jag tänkte börja ta upp beställningarna av polkagrisar idag, så det är bara att önska så inhandlar jag i Gränna imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback