nöjd

Jag har lite ont i magen. Kanske för att jag åt för mycket frukost. Eller för att jag slickat i mig ett par kilo polkagrisar de senaste tre dagarna.

Ensam i 90 kvm lägenhet. Om en kvart måste jag antingen åka eller lägga pengar i grejen som skriver ut parkeringslapp. Kunde inte önskat mig ett mer gemytligt välkomnande hem. Borde kanske åka bort ofta.

Idag har jag ett tufft belut framför mig. Jobba eller inte jobba på fredag och/eller lördag. Kankse en kompromiss med Hbg torsdag och fredag och jobb lördag? Så blir det som en gratishelg.

Snart bara tio minuter kvar. Kanske borde åka hem och packa upp. Sträcka ut mig i min säng och fundera på om jag ska köpa nästa kurslitteratur eller dela systerligt med Jussituss.

Jaja. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback