med nytvättat hår och nymålade naglar,


får man lite perspektiv på livet.

Okej, jag har kommit på en anledning att ha kvar facebook. En ren och skär egoistisk anledning såklart. Det är nämligen så att betydligt fler människor besvärar sig med att besöka denna blogg då man under kontinuerlig basis uppdaterar den som länk i sitt status-fält. Nu är det väl inte så att jag nödvändigtvis måste öka min läsarkrets för att överleva, men jag ska inte sticka under stol med att det är en liten ego-boost att människor läser min blogg. Tycker de att jag är intressant? Vem läser?

Och så kryddar vi detta inlägg med en nypa ironi och ställer den enda egentligen relevanta frågan; de stackarna som faktiskt läser fortfarande, utan facebooks påminnelse, vad i hela världen är syftet?

Haha, det är ju liksom inte mer än en liten öppen dagbok. Tankar som flyger in i ena örat och ut genom andra. Är det intressant?

Man slutar aldrig att förundras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback