long time no talk

Nicoletta ringde och vi pratade en lång stund. Har inte noterat det så värst förut (utan att låta elak) men idag saknar jag henne som en skogstok. Jag saknar oss i Stockholm. Jag saknar henne som sambo. Jag saknar hennes korkade ideér. Jag saknar våra konversationer som får idioter att verka smarta. Jag saknar att vika hennes tvätt. Jag saknar våra spontanfyllor. Jag saknar att klaga ikapp om det hemska provoice-jobbet. Jag saknar vår lägenhet och att äta middag i soffan med en kudde i knät som bord. Jag saknar vår småäckliga inglasade balkong. Jag saknar att skratta med dig och ta ego-bilder innan vi går ut. Jag saknar våra sjukliga shopping-turer. Jag saknar att vänta på dig varje gång vi skulle utanför dörren.

Nästa vecka kommer jag!



Kommentarer
Postat av: emma

Är du barbröstad Martina? Det ser så ut :P

Postat av: Anonym

haha... mm, faktiskt.. men du är söt även som barbröstad ;)

2009-04-24 @ 22:44:34
URL: http://nicokicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback