lillelördag


Oh yes. Cykel, sjö, mage - CHECK! På den mest katastrofala tiden i universum tog jag mig runt växjö-sjön förut. Lite som straff fick jag köra magen i 20 minuter efteråt, haha. Men nu kan det ta mig fan bara bli bättre. Nästa runda blir imorgon eller fredag, kanske lyckas jag till och med dra med mig Jenny som sällskap. Och för tionde gången har jag ändrat mig om vilken dag jag ska åka hem. Nu lutar det åt lördag igen = fest på fredag.

Jobbig upptäckt. Bibblan stänger två imorn, vilket inte ingick i min lämna-in-hemtenta-plan. Ska jag överraska mig själv och göra klart den ikväll, skriva ut den innan utbildningen imorgon och sedan vara ledig? Kanske. Det är ju onekligen inte mer än en, max två, timmars effektivt arbete kvar.

Nu blir det en lååång dusch inklusive benrakning om det är av intresse. Finns risk att jag segnar till. Men jag känner't. Endorfinerna. Fick en rejäl påfyllning. Mumma. Hoho.

Dusch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback