kaffe och blogg

Tiden. Tiden går så fort. Jag vet att man alltid säger så, i alla fall på våren, men det är ju dagens sanning. Men faktum är ju att tiden går precis lika snabbt eller långsamt som den brukar, det är bara omständigheterna runtomkring som påverkar. Människor, och händelser, allt i vår närhet avspeglar oss och vår tidsuppfattning. När det, som nu, känns som att dygnet inte alls har tjugofyra timmar utan snarare hälften borde jag egentligen inte klaga. Jag borde stå med öppen famn och ropa "spring iväg, tiden!". Varför? För det innebär att jag njuter. Jag är glad. Må-bra känslor rusar genom hela min kropp.Det innebär att händelserna runt mig är av det goda slaget. Det innebär att människorna runtomkring mig ger mig positiv energi. Då får det gärna gå undan. Det är bara att hoppa på tåget och försöka ta in så mycket intryck som möjligt på vägen.

Kaffe och kaka är passé. Nu är det kaffe och blogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra att du har det bra tjejen!

Ska försöka mig på att blogga också nu.

Titta in!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback