en dagens, tack

Nu är det sol igen. Och jag är glad. Timing, tillfällighet eller ett tecken - välj själv. Jag äter russin och filar på ideér till fältisen. Snart är det eftermiddag och BodyBalance. Längesen nu, hoppas jag inte glömt passet, haha.

Dagen har även bestått av ett par intervjuer på Medley, en promenad runt sjön med Jenny och hund-Alfons. Alfons badade istället för dricka vattnet i sjön, eller havet som Jenny kallar det. Sen rullade han sig i sanden och efter det så vaknade han till liv och skulle leka med Jennys vita tygskor. Mindre uppskattat av matte, mycket kul tyckte hund. Förmiddagen avslutades med en väförtjänt glass i solstolarna vid bryggan. Är det inte fint så säg.

Jag längtar till nästa gång, gör du?

Kommentarer
Postat av: Jenny

nuu du sötnöt läser jag din blogg! tack för en fin grillkväll! x

2009-04-19 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback