cinnamonbulls?

Idag har jag bytt kläder x antal gånger för Josefin sa att man brukar må lite bättre om man har fina kläder och känner sig fin. Och kanske funkade det lite men jag är fortfarande en smula nedstämd och det är inte tal om att lysa ikapp med solen idag. Men nu när jag sitter här i Josefins prickiga soffa och ser hur hon pysslar med de hemgjorda raggmunkarna som det ska bli till lunch, ja då känns det inte så dumt längre. Ensam är möjligtvis stark, men två tillsammans är mycket starkare. Det är väl inga konstigheter i den ekvationen. Och sen ska hon göra det mysigt på balkongen med filtar och kuddar och uteservering. Kanske blir det kaffe såsmåningom om jag är snäll.

"Det ska bli så mysig så det kan du inte tro!"

Det ska nog bli dag av denna torsdag också. Jag är sugen på bullar, för det luktade nybakta kanelbullar när jag stod och låste min dörr förut. Kanske ska vi traska iväg en runda sen så jag kan bju' på en kanelis på pressis.

Törstig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback