bodypump xxx

Denna dag alltså. Sol, David och Josefin. Lunchbuffé på De Luxe, shopping och promenad vid sjön. Brassestol, fanta och skönt lagomt deep-talk. You get the picture?

Mycket intressant har diskuterats och en del har lämnats åt fantasin men vi kom iallafall fram till att Café är en classy tidning att posera lättklädd i och bodypump xxx är en fyndig titel om det skulle dyka upp en oväntad hemvideo på nätet med mig i huvudrollen. Och kanske är det inte så kul att veta om det ska regna varannan tisdag hela sommaren, då blir det ju inte alls någon överraskning när man måste kura ihop sig under en filt.

Nu har jag kanske fått solsting eller så vill kroppen ha mer av det goda. Det är änna något som gör lite ont i huvudet.

Jag har fina vänner jag. Och detta är en fullkomligt underbar dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback