a new day. a great day. a wednesday.

Zuday väntar en shoppingrunda med Nicole, vilket kan bli farligt. Solen steker, jag har hört rykten om 25 graders strecket och plånboken är lite fetare än vanligt. Om en halvtimme går startskottet och givetvis börjar vi med en genomrotning av Monki.

Jag hamnade som förväntat i den mysiga sängen med tyska kuddar istället för framför fotboll hos
Josefin och jag hoppas att hon förlåter mig för det. Jag borde styra upp min akt dock. Även om jag fått ett helt förklarings-förlåtelse-tillåtelse-inlägg tillägnat mig så borde jag lyssna på mig själv. Jag lovade mig själv dyrt och heligt att aldrig planera min kalender efter någon annans av en anledning. Dags att stå upp för sig själv. Period.

Just nu sitter jag ändå i det mysigaste köket och blir stirrad på av hans granne där längst upp i huset mittemot. Vi har fnulat på om det är en atelje av något slag. Kanske. Det är nästan alltid mörkt och de få gånger det är tänt så ser man lite tavlor och sånt där. Grannen nedanför går alltid runt i kalsonger, speciellt när han dammsuger. Det kankse är någon odefinierad fetish?

Har jag inte mina solglasögon med mig börjar jag gråta.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lätt att vi ska köra yoga!!

Glöm inte brillorna!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback