ventilationssystem

- longing for a five-hour-coffee with A.

jag är sugen på champange, snittar, klänning och klackarna i tacket till sju. med efterförljande efterfest. jag suktar efter höstmys i en säng med för många kuddar, täcke, film och medföljande man. jag längtar efter jag-behärskar-allt-inom-ämnet-känslan i kursen. jag önskar att jag någon gång kunde vara säker på det jag ger mig in på och det samtidigt inte handlar om materiella ting. jag jag jag.

jag vill ha någon annan att tänka på förutom mig själv.


Martina


Kommentarer
Postat av: emma

Thaimat med inledande förrätt, en mumsig men stark varmrätt och snickers till efterrätt hemma i sängen framför tvn :) Chocolate bars was my birthday gift to me from Jimmie - he just knows what I like :) Blev det nån träning för dig ikväll då? Jag blev för mätt och kom hem för sent för att orka ta mig in till stan igen.. :P Puss

Postat av: emma

Kom på att den 9-11 oktober är det den efterlängtade ekonomhelgen med inledande White Night på Sivans (torsdag), overallsittning (fredag) och avslutande finsittning på lördagen. Om du är sugen på att klä upp dig i fina kläder, äta god mat och bara ha allmänt roligt och trevligt så får du gärna haka på nån eller alla av dagarna :) Det enda som krävs är medlemsskap i EHVS, vilket kostar 50 kr (+ kostnad för aktiviteterna).



Btw, om du vill ha nån att tänka på så finns alltid jag :) Puss

2008-09-16 @ 23:49:00
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: emma

Tja! Händer det når kul där hemma eller? Du, vad säger du om after school på Sivans på fredag? Tacogratäng för 40 spänn inkl. dryck! Kan det vara nåt? SkåneS nation anordnar men jag antar att det är öppet för alla. Puss

2008-09-18 @ 12:28:36
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback