Pajala Sunrise.

- det senaste inom drinkvärlden.


skrev precis om hela mitt tal som jag skrev igår och som ska framföras imorgon. om det var ett upp- eller nedköp återstår helt enkelt att se. har en liten plan på att åka hem och hämta min tv i helgen men skulle ännu hellre se att jag och emma får en visit här i växjö av de vänner som tänkt vara i hemtrakten i helgen. utskick av mass-sms är kanske en bra idé. upp med humöret och självförtroende/självkänsla och ånga på, leta inte efter negativa signaler utan se de positiva. go for it.

poliser på tv och fantasin skenar.


Kommentarer
Postat av: Annie

Hej och hå i sköna blå. Nu ska jag äta pizza, tänkte bara säga det! Saknar dig. puss

Postat av: kina

haha jaså du - poliser säger du? -ler- alltså jag har fan ett mission angående det vi pratade om. jag kan inte sluta tänka!! återkommer om läget förändras. yeah

2008-09-16 @ 21:43:45
URL: http://kina.blogg.se/
Postat av: Annie

va? vad är det du säger? kommer du hem? absolut. du kan paxa både resor och mig samt fika! ses. love.

2008-09-16 @ 22:28:06
URL: http://anniejosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback