Mr Messy


Du gör mig komplett jävla galen och får mig att vilja vrida mig själv ut och in. Du Du Du, alltid handlar det om dig. Så fort det ens anas en konflikt eller ett problem så springer du utav bara helvete och tror att det försvinner. Guess what, hålen blir bara större och djupare och till slut har du inte ens någon väg att gå tillbaka på. Du förgör dig själv inifrån om du inte ser hur du beter dig och behandlar människor runt omkring dig som bryr sig om dig. "Love is for losers" -? Hell no, att du ens kan förmå dig att sätta samman den meningen? Tror du inte på kärleken så tror du ta mig fan inte på livet heller.

Pull yourself together, you're on your own now.


Kommentarer
Postat av: kina

heeey, mitt internet är helt kokko så jag är lite distansierad från omvärlden emellanåt. Skolan började idag och på onsdag drar noviscperioden igång! Vi blir inte direkt nollade (ie. utskämda) utan mer sönderfestade tror jag... eller, det återstår väl att se, haha. Hur går det för dig? Börjar du komma i ordning? Jag ringer snart för en uppdatering :) Har du telia förresten? Har nytt abonemang så jag ringer gratis till alla med telia, yey. Nu ska jag iväg på styrkeyoga, hoppas man överlever någorlunda i alla fall... tjipp o hej, LOVE YOU!

Postat av: Annie

hey you my m. jag fattade direkt utan att ha sett ditt inlägg. vill du jag ska slåss? annars kan jag spara min krafter och ta en sväng till växjö och hänga upp tavlor istället ;) ja, jag försökte ringa dig också men inget svar. tänkte chit chatta lite. tack för ditt stöd, blir bara helt jävla messed up in my fucking head and heart! men så är det och bättre ska det bli. fick bara ett sjukt sms idag som vi inte tar här. symbios, annie and martina. Love. du, ta hand om dig, inga dumheter. isf kommer jag och kurerar dig!

2008-09-01 @ 19:46:27
URL: http://anniejosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback