Magnus Betner

är en man att se upp till.


Somliga går med trasiga skor, men det är inget att rekommendera i staden Växjö, där det som tidigare nämnts regnar betydligt oftare än i andra städer. Hoppas inte på att det ska vara uppehåll nårmsta timmen trots att himlen är grå och därför ta på dig dina sköna men ack så håliga skor. Det regnade, och fötterna blev blöta. Men det fick det vara värt efter en behövlig endorfinpromenad till ICA, då jag på vägen dessutom lyckades ragga upp en middags/pluggdate.

Imorgon blir nog en bra dag, föreläsning, lunch och fortsatt referatskrivning med Josefin. Dock utan vin denna gång, någon måtta får det vara. Måste ta mig i kragen och kolla upp vad som vankas i helgen, har hört något om en Myggjakt på Sivans där nya och gamla medlemmar ska förenas i Norrlands Nation. En micro är jag lite sugen på med. Nu är jag sockersugen, jag som trodde att mitt beroende hade gett upp, men icke. Önskar att jag befann mig i storebrors lägenhet där det existerar framförhållning, ett lager då sötsuget tar överhanden. Själv har jag Pressbyrån - 7 minuter bort. Alldeles för långt plus att det varit stängt i en timma. Då återstår Statoil, men då får jag nästintill ta bilen och då känner man sig lite för tjock. Ska man ha socker så får man i alla fall GÅ och köpa det. Det brukar vara mitt krav. Kände att jag hamnade lite på ett sidospår. Jag provar med russin och rostade runda små frön som jag inte minns namnet på.

Tack till Josefin som gjorde en betydande insats för att hjälpa mig att uppnå mitt mål för dagen, att skratta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

rostade sojabönor!! böna!

2008-09-23 @ 15:43:55
Postat av: Anonym

Du tittar väl på I Ditt Ansikte med Betner???

2008-09-23 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback