Frosten kommer

Idag var det sån där riktigt frisk och höstig luft ute, så som det blir när det börjar närma sig frost på marken. Det var skönt ändå, jag gillade det, känslan av ny energi och ren luft i kroppen. Jag kankse ska bestämma mig för att tycka om hösten ändå? Den är ofta fylld av resor, fester och alltid belamrad av födelsedagar, likaså denna höst. Terminen känns kort och går skrämmande fort.

Skulle i skrivande stund egentligen sitta framför en film med klassen, men för mig kändes den uppgift mindre nödvändig när jag istället kan börja spåna på de två nästa uppgifterna som ska redovisas och lämnas in i nästa vecka. Eftersom jag blivit några tusen rikare idag så ska jag ta mig ut till Samarkand och storhandla och försöka hitta mina skor för tionde gången. Idag har jag lovat mig själv att åka upp till simhallen och ta mig en rundtur för att se om det är ett gym för mig. Med tanke på pris som inkluderar gym, pass och sim så hoppas jag nu bara på att det är fräscht, i så fall blir det pang på direkt.

Have a nice day..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback