den lilla lilla uppgiften

..som hängt efter mig de senaste dagarna börjar nu forma sig till sitt slutgiltiga format och texten får helt enkelt duga. men hur kul och lätt är det att få ett bra flyt i en text som bara är en massa babbel? den stör mig, om det inte framgått av tidigare inlägg.


box igår med emma, jag skrattade mest eftersom det är ett bra sätt att dölja sin katastrofala kondition på. har dock ont på diverse mystiska ställen på kroppen och kom hem med röda knogar så nåt rätt måste jag väl gjort. senare hade jag en middagsdate med J som trots regnet och diverse vett och etikett diskussíoner var en mycket trevlig onsdagstillställning. ett glas rött och några djupa samtal på det och kvällen var fulländad.

ligger fortfarande i morgonrock men tanken att gå och duscha börjar smyga sig på. när jag mailat iväg min lilla uppgift så är jag fri. den känslan är uppfriskande, och imorgon ska vi fira att vi är klara med vår första delkurs.


Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback