Campuslife

It's just getting better.


Fick ett ryck igår och drog med mig Emma, eller vi drog väl med varandra, till Nordic Club inne i stan och provade på ett Bodybalance pass. Tur som vi har gick vi därifrån med en hel veckas gratsträning för att få prova på alla pass vi vill och har nu bokat in oss i stort sett varenda dag fram till tisdag, ibland två. Idag rullade bilen tidigare än solen gick upp för lätt morgonträning och ikväll väntar utmaningen med pump. Lord vad jag har saknat träningen, och speciell pumpen som är så sjukt utmattande för alla muskler man kan hitta.

En av två uppgifter som ska slutföras innan fredag är ivägskickad och jag känner mg lugn och i tid. Två gästföreläsningar väntar innan jag kan skriva samman uppgift nummer två och har därför ägnat mer tid åt lägenheten än åt studier än så länge idag. En lägenhet som ibland känns omöljig att få helt färdig.

Närmast väntar en tur ut till soprummet med en massa kartonger, för man vet ju aldrig vem man kan springa på...

/ M

Kommentarer
Postat av: Annie

Nerd, damn you look good. Växjö ser mörkt ut. Har hängt med min bror och silja ikväll, berättar imon. Som sagt ska vi boka snart. Ska även prata med min älskade mor om lägenheten och mallis. love

2008-09-09 @ 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback