A fancy, green and shiny bike

är jag nybliven ägare till. och det bästa av allt är att jag vann den. och att den är grön.

lördagen innehöll chill, film, tacos, bio, mys och en del hjärtklappning så det blir ett bra betyg på gårdagen. wanted, som filmen hette, var över förväntan och biomyset tillsammans med det regna och kyliga natten gjorde att höstkänslorna kände sig som hemma. den är här för att stanna och jag längtar redan till solen. men en kombination av solarievistelser och weekends så kommer troligtvis även denna höst att överlevas.

imorgon börjar jag en ny kurs i konsten att tala och skriva. intressan men samtidigt anar jag betydligt högre krav, men inget som är värre än vad jag vande mig vid förra terminen. det är bara att släppa och låta fantasin flöda, punkter, stycken och retorik kan man peta in så småningom.

ordförrådet verkar ha låst idag, vet inte hur eller vad, ut eller in. jag trivs, på alla sätt och vis. hemma.

Martina



Kommentarer
Postat av: kina

Nja, inte riktigt - men tror det går åt rätt håll i alla fall. Imorn väntas diverse aktiviteter så jag håller tummarna :) Tankarna har i alla fall inte minskat under det gångna dygnet så det här ska banne mig tas itu med! hohoo. Och jag förväntar mig heta updates från dig med. Inga bortförklarelser! woh. Love!!!

Postat av: Annie

hey. jag har ordbajs i mitt huvud idag. inget vettigt att tänka eller säga. hur ser din dag ut? puss

2008-09-15 @ 09:18:38
URL: http://anniejosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback