Mitt i natten.

Jag kan inte direkt sova, fast att jag är helt slut i hela kroppen och ögonen bara vill ha mörker. Tv:n är fortfarande på och datorn har inte lämnat sängen fast att jag inte gjort något vettigt på över en timma. Jag vet varför jag inte kan sova, jag har inte borstat tänderna. Men mest beror det nog på att jag fortfarande inte har hittat några kurser att lägga fram imorgon på mötet. Att jag inte hittat några kurser beror på att jag inte hittat något univesitet än. Och det i sin tur beror på att jag inte vet vilken stad jag vill studera i våren 2010. I sin tur hade det varit lättare att välja stad om jag trots allt vetat vilket land jag ska åka till. Eller iallafall vilken världsdel. Jag har alltså fortfarande inte den blekaste aning om var jag vill eller ens kan plugga den där terminen långt fram. Säg London, men jag är ändå inte alls säker på att det finns de kurser som jag behöver.

Trötthet. Det var skönt när sista uppgiften på förra kursen var inskickad och jag gav mig iväg på min lilla tågluff, men detta hänger över mig som ett stort grått moln för tillfället. Trots att det borde vara något som jag går runt och tänker på med ett stort leende på läpparna. Beslut för med sig ångest. Ångest skjuter upp beslut.

Jag vill ge mig själv nya träningskläder. Ett nytt linne åtminstone. Från nike eller något likande. Jag vet precis vad jag vill ha för modell, nu gäller det bara att hitta det. På tal om träning testade jag ett nytt pass idag, eftersom jag ville träna core ikväll så blev det ett kombinerat core och step-pass då det inte fanns något annat. Blev positivt överraskad av step, som jag inte tränat på säkert 8 år, men core-delen var lite för slapp för min smak. Skönt ändå att få in så mycket träning på en och samma gång. Nu väntar överraskningsträning imorgon, eventuellt bodybalance och simning, och härlig bodypump på onsdag. På grund av nya instruktioner så får jag nöja mig med bodypump två, eller max tre, gånger i veckan från om med nu, eftersom det kommer påverka mina resultat ännu mer positivt. Är sugen på att ta en sväng förbi Anna-kusin på gymmet och göra en sån där undersökning av hur mycket kroppsfett och muskelmassa jag har på kroppen för att se om det händer något med träningen. Och sen hade jag ju tänkt fundera ut ett mål, men det har jag inte lyckats med än. Det första målet kan väl i för sig vara att komma i alla mina kläder igen, speciellt några par jeans som inte alls sitter som de ska efter frosseri-sommaren i grekland.

Dags att  försöka sova trots allt. Börjar bli hungrig och orkar verkligen inte äta igen innan jag ska sova. Imorgon blir också en relativt planerad dag med föreläsning, möte om utlandsstudierna, förberedelse av OB och träning på kvällen.

Tråkinlägg men wtf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback