Sol, sol, sol!

Klar förbättring. Vaknade runt nio och efter att ha sett den härliga solen skina in genom fönstret hade jag en snabb överläggning med mig själv som slutade med 35 minuters powerwalk runt campus. Blå himmel och sol är vad jag behöver för att känna mig snäppet gladare, jag är så lättroad. Nu sitter jag med min latté och funderar på hur jag ska lägga upp dagen. Snabbrunda in till stan väntar med Josefin om en knapp timme, vi ska kolla in en second hand butik men inte shoppa för mycket eftersom det är snålmånad. Kanske blir det städning av Josefins bil och ikväll ska jag köra slut på kroppen genom spinning och bodybump i 90 minuter. Vad som kommer att hända däremellan återstår att se, man vet aldrig vilka äventyr som vi springer på just idag.

Ha en solig dag för all del!


Kommentarer
Postat av: emma

Du kan ju låna Geisha när du vill och ha henne som din prova-på-hund :) Hon är ju öppen för förändringar det lilla livet :) Men nu är hon mest trött efter en promenad in till stan och en cykeltur hem igen.. Vad sägs om fika på onsdag? Är lite upptagen resten av veckan och helgen då ekonomhelgen lurar - it's gonna be a hell of a weekend :) Dessutom va det ett tag sedan vi satte oss ner och snackade skit and me want it :) So.. hör av dig, du vet vart jag bor och du är alltid välkommen :) pussss

Postat av: Kulturstrategen

Vill bara påminna dig om att du bor i Växjö, för att plugga och inget annat!



Ps.Facebook sprider HIV.

2008-10-06 @ 16:53:33
Postat av: Anonym

ja, va kul! jag ska med hem då nämligen! hade varit skoj o ses! dra ihop nått? eller middag? :) har ju inte haft någon kos-update med dig än.... dåligt..!

puss

2008-10-07 @ 08:28:36
URL: http://saannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback