Oxford?

Snurrig och förvirrad. Helt säker och samtidigt så vilse. Jag vill utomlands och plugga en termin men ingen aning om var. London?

Tvättar ett helt berg av kläder, handdukar och lakan idag. Samtidigt ska jag skriva klart mitt tal och den utredande texten, vilket går sådär. Bara jag får godkänt är jag nöjd känner jag för tillfället, alltså inga perfektionsfasoner denna gång. Finns så mycket annat att bekymra sig över och lägga sin viktiga tid på. Maskinbyte.

Biljetterna till London är äntligen bokade, den 28 november åker jag, Annie och Alexandra och hälsa på Silja i Brighton och det ska bli underbart. Om jag bestämmer mig för London eller någon stad i närheten så hoppas jag givetvis ännu mer på att jag kommer att trivas där under vår lilla weekend.. Men jag efterlyser fortfarande lite info om era favoritplatser mina vänner! Ge mig lite tips nu!

Coctailpartyt igår var hur trevligt som helst, med snittar, bål och trevliga människor överallt. Kvällen fortsatte att vara över förväntan även på Sivans och mycket dans blev det trots en varm och något svettig lokal. Avrundningen med nattlig diskussion med Johanna var pricken över i:t.

Dags att återgå till, eller rättare sagt börja, med pluggandet. Jag är inte alls säker på hur jag ska kunna knyta ihop allt till en klar och inlämningsfärdig text till onsdag men det måste gå. Tur för mig att jag har en bra talarröst iallafall, tack tack. Kanske en smoothie först?

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback