Ja Ida, jag är helsnurrig.

Jag är glad att jag inte bloggade igår kväll.


Om drygt två timmar ska jag och Josefin ta en fika innan jag, om tre timmar, drar iväg på min lilla tågluff. Jag har fortfarnde inte skickat in min utredande text som jag lyckas skriva om i varenda inlägg och jag har heller inte packat, städat eller diskat. Men jag har faktiskt duschat och druckit kaffe. Kände mig allmänt otrevlig mot Josefin innan och det får jag snällt be om ursäkt för sedan, för det var faktiskt inte alls meningen. Jag gillar inte hur jag är för tillfället. Egoistisk, konstig och märklig på samma gång. Som ett glas med vatten som rann över. Det inte bara rann över igår, det blev en förödande översvämmning. Verkar som jag lyckats torka upp det mesta nu men det satte sina små spår. Tankar och funderingar. Varning för översvämning igen så dags för att byta ämne. Och jag hinner inte ens blogga nu, jag måste skicka iväg min text. Nu. Hur kass den än är. Nu. Bli av med den.

Hörs.


Kommentarer
Postat av: emma

Hur står det till med Martini egentligen? Du vet att det är ju bara att springa bort till mig så fort det är nåt :) Hoppas du får en trevlig liten trip i Skåne! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback