Finally!

- Jag är tillbaka. Medlemskap på Aqua Medley, jag ska simma, gymma och träna tills jag stupar! Yey! Äntligen kommer jag bli av med timmarna fyllda av tristess, jag är en sucker för träning.

Sitter och surplar latte och gör mig redo för en timme eller två på gymmet, efter det ska jag äta lunch med Josefin (smaskig caesar-sallad blir det idag! -särskrivning?) och plugga undan lite referatgranskning och hitta ett ämne till min inlämning om retroriken och införmatören. Senare ikväll är det inte omöjligt att vi går ut och tar ett glas vin, men det beror på hur duktigt vi jobbar. Belöningssystem är guld värda, speciellt eftersom vi är ett grymt pluggteam, jag och Josefin.

Imorgon kommer Annie. Gode värld vad jag längtar! Kommer bli en fin fredag, vad vi än tar oss för. Kanske blir det ett besök i badhuset, en sväng på stan, lite vin och god mat, eller kanske alltihopa. Är oerhört glad att du ska komma Annie!

Off to the gym, återkommer  troligen senare i eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I have plans. Morgondagen är fullspäckad ju! Jag ska skicka några brev. Speciellt ett. Till en kompis i Uppsala. Sen ska vi kolla in Secondhand. Tvätta bilen, om du vill sälla:D träna, äta, plugga. fullspäckat! kanske ta en fin promenad! pussinatti

2008-10-05 @ 23:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback