Det snöar!

Det sjukaste. Satt bakom en persienn på bibblan i ett par timmar och helt plötsligt har campus blivit precis vitt. Snö överallt med flingor i 'sjok' som Carl beskrev det. Eller något liknande ord iallafall. Men sorgligt nog är de sådär lite för varmt på marken så det bara blir blask och blött när flingorna landar. Jag blev lite bestört över att jag inte bytt till vinterdäck men mamma sa att jag får köra till träningen ikväll, om jag lovar på hedersord att köra hur försiktigt som helst. Vad skulle man gjort utan mamma, det är frågan.

Blev lite sugen på Halloween festen imorgon trots allt och ska nog till förfesten iallafall, sen får vi se om det blir utgång eller ej. Efter det så väntar skräckfilmsmaraton på lördag och på förmiddagen ska jag på ett funk-pass, really nice. Annars väntar en skön helg efter morgondagen föreläsning med massa rolig träning och bara ledighet.

Inget vettigt i det här inlägget men vad ska man göra. Off to BodyPump.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback