sol y mar

lever fortfarande, konstigt nog. fest hela natterna, jobb hela dagarna. yes, provjobbningen gick bra och nu ar det varje dag 10 - 19 pa strand restaurangen som galler for min del. ingen skrivfantasi idag men kor uppdatering i veckan, maste anda kolla hur det gick pa sista tentan och idag glomde jag saklart pappret med inloggnings grejerna.. eeeeh. livet ar harligt, men ratt mycket jobb just nu. inom kost kommer jag dela jobbet med en annan tjej forhoppningsvis och da blir det lite mer liv! midsommar pa fredag, jobbar tyvarr men jag och mina tva underbara beachboys som ocksa ska jobba har kommit fram till att vi kort stenhart, sa lange vi kan sta. ga och servera ar det fritt fram! fin regel det dar, ar dock osaker pa att den skulle godkannas av bossen. darfor fragar man inte. annars, well, sa lange vi har roligt! yihoo! och det har vi, jag och tobbe byggde en rutschkana av en pressening idag som vi la i vattenbryndet och sa tog man fart, sprang som fan och slangde sig, wiie! och sa akte man ut i havet :) sa jag att mitt jobb ar ratt hart och anstrangande?

peace out

Kommentarer
Postat av: Inhammar

Hello lovely!

Skont att det loste sig med jobb o allt pa Kos :) Sjalv sliter jag roven av mig, 4-5 timmar om dan ;) nej, inte sa jobbigt faktistkt!

Allt gott till dig, take care and party like there´s no tomorrow!

Puss

2008-06-16 @ 19:30:28
Postat av: Anonym

hahaha, fantastiskt inlägg tycker jag! härligt med uppdatering, sköt om dig! pusspuss

Postat av: emma

Skönt att höra att du har det bra gumman. Tack än en gång för att du finns. Can't wait til you move your ass over here ;) Massa kärlek!!

2008-06-16 @ 22:38:43
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad härligt ni verkar ha det! the time of your life - enjoy it. Jag är PRECIS hemkommen till Sverige efter 2 dagar i bilen och jag inser att jag numera är Sverigebo - alla mina stuff är HÄR. weird. Känns piss o inte ha dig i trakterna, WE'LL MAKE UP FOR IT this fall, det är vad jag säger -ler- Ha det underbart (as I know you do) och hälsa Plätt. Hur går det för henne förresten? Kärlek!

2008-06-18 @ 19:03:48
URL: http://kina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback