malakamyggor

here is the shit, bad news first, right? senaste veckan har inte varit den basta i mitt liv, trots att jag ar har pa kos. jag har vaknat varje dag med nya hemska myggbett som inte ger med sig utan bara blir varre och varre. idag kunde jag inte oppna ena ogat och hogerhanden kunde jag inte stanga helt eftersom den var sa svullen. sa idag pa formiddagen fick jag jaga upp tobbe sa han kunde jobba for mig medans jag akte till sjukan en andra ganf den har veckan. yey. forra gangen var det namligen sa att jag stampat in en tandpetare i stortan. hoppas for ovrigt att skiten for min del ar over nu. brande mig sjalvmant i solen idag for att slippa smartan av myggbetten. skit ska skit ha.

annars ar livet underbart. bilder kommer snart! ska bara engagera mig lite med kameran forst. ikvall blir det utgang eftersom dominique fyller 20 imorgon. midsommar var fest och jobb. tell me about yours..!

bara en skitsak till. har aven ett svullet ora pga myggbetten.

karlek och bitterhet!


Kommentarer
Postat av: emma

Bittert.. Jag som trodde att du skulle bli överfallen av alla snygga turister där nere och inte de inhemska krypen :P Själv kom jag hem för några timmar sen, har varit hos en kompis utanför Karlshamn över midsommar. Lite fest och tagit det lugnt och imon börjar jobbet - usch! Annars är det som vanligt, vet varken ut eller in. Jorge var här nyss, vi skulle egentligen prata en del idag men istöllet somnade vi i varandras armar.. Men just nu behövde jag det sen vad det innebär har jag ingen aning om..? Ta hand om dig gumman och hälsa myggen från mig att ge fan i dig! LOVE YOU!! Massa kärlek!

Postat av: Anonym

MYGGAN, det ska jag börja kalla dig numera! ;)

Inatt åker jag till LA... spännande spännande. Är inte nervös än.. men lär väl bli när jag står och ska ta farväl av Robel vid incheck. Jaja.



Livet börjar vid 21½.. det visste du va?

Midsommar ja.. då satt jag hemma som en gamling.

Livet börjar nu ja...



PUSS

2008-06-23 @ 17:00:52
URL: http://idan
Postat av: Big Bro

Haha åka ända till Kos bara för att bli myggbiten! Själv spenderade jag torsdag-söndag på öland, satan i gatan vilket liv det var. Fast jag såg inte en enda mygga på hela helgen.

2008-06-23 @ 21:13:28
Postat av: kina

JAG SAKNAR DIG.



KOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!

2008-06-30 @ 23:07:09
URL: http://kina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback