Fuckable?

har  varit borta i sex dagar vilket resulterat i noll kommentarer pa bloggen och tva meddelande pa facebook (fran samma person dessutom), jag kanner mig fruktansvart saknad.

HAHA, men om vi ska ga tillbaka till verkligheten sa lever jag, har det underbart. varmt, soligt, roligt och galet. ligger pa stranden och pressar pa dagarna hittills eftersom jag inte borjat jobba och pa kvallarna drar vi til klubben allihopa och dricker, tittar pa fotbollen, nagra maste ju jobba lite med men vi andra dansar och lever livet. har redan hittat underbara manniskor som kommer forgylla sommaren och livet och jag trivs, verkligen.

good news 1, jag blev faster till en liten pojke i sondags!
good news 2, jag ska provjobba pa stranden pa fredag!

men kara vanner, greknummret kommer upp har snart och snalla, skriv och uppdatera mig om vad som hander hemma och i era liv!

pussar och karlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA jag lever - alldeles för mycket kanske :) är hemma o byter om emellanåt men annars är det rätt mycket släng o fläng för min del. Party, fotboll, vänner, turism, praktiska saker samt en kille från London... haha. Uppdatering kommer - en privat en på mail dock :) saknar dig ditt troll!!! stooooor kram, o lycka till med provjobbandet. Och YES att vi slog grekland igår. wohoooooo!!!!!!

Postat av: Anonym

haha nu får du en kommentar, puss på dig :)

2008-06-11 @ 22:19:04
URL: http://saannas.blogg.se/
Postat av: emma

Tjena bruden! Hur är läget? Äntligen lite uppdatering från ön där nere i Medelhavet ;) Hur är det med dig och min blondie? Olyckligtvis tog du nog med dig solen ner dit för här hemma regnar det idag, men vad ska man göra när man bor i Sveriges regnigaste stad? Jag har fört över pengar till dig nu så du kan väl checka av på ditt bankkonto så de verkligen har kommit in? Annars blir väl någon annan glad.. Ha det gött min sköna! ;) Pusspuss

2008-06-12 @ 18:03:16
URL: http://emkas.blogg.se/
Postat av: idan

Jag lever också. I spanien för tillfället. Det är mañana mañana här. Det är skönt. Jag har shoppat en del. Det är roligt. Jag är ganska tråkig idag. Det är lugnt va?!



Snälla hitta inte jobb så du kommer hem något i sommar

PUSS

2008-06-13 @ 18:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback