Highlife

En alldeles fortrafflig vecka. Var pa en battur igen i tisdags vilket var hur skont som helst med massor av sol och vila pa vagorna. Pa kvallen at jag, Johannes, Justin och Jannike middag pa The Stadium som enligt mig ar en av Kos basta restauranger, mysmys! Efter middag och efterratt (som mystiskt nog hette Elephant eye och var sjukt god) tog vi en utflyckt till en grekisk bar som ligger alldeles ode vid en strand och drack en riktigt fin Mojito :) En av de basta dagarna pa Kos hittills..

Oh, just det. Ett gang med hollandare har anlant, tre av dem sasongade forra aret sa riktigt kul att traffa dem i ar :)

Rakmacka pa jobbet fram till hemresa nu med ledigt fyra dagar i veckan vilket gor att detta verkligen borjar kannas mer och mer som semester. En liten strandfylla gjorde dagens jobb annu mindre jobbigt och nu vantar en hel helg med party. Idag kom ett helt gang med sasongare och vanner fran forra aret, bl a Emily som jag och Nicoletta bodde ihop med forra aret, ritkigt harligt att se henne igen. Att sa manga bekanta ansikten dok upp var aven skont eftersom jag varit riktigt deppig i tva dagar nu eftersom Justin, Jannike och Alfred akte i onsdags och samtidigt sa passade jag pa att tappa rosten sa att jag inte kunde jobba :/ Men idag ar som sagt allt pa topp igen och imorgon blir det 100 % tjejkvall med vart crew, nice!

Annars sa far jag som vanligt skriva att bilderna ar pa vag.. Men i Grekland jobbar man visst inte med smidig bild-upplaggning pa internet-cafeerna sa.. Verkar som det far bli mitt mission nar jag kommer hem istallet.

By the way, kom in i Vaxjo, sa flytt i augusti, YIEEHOO!!!

Pussel

Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen va skoj! hur länge blir du där då????

Skönt väder där förstår jag, nu skiner solen här men de är få stunder den kollat fram... tur man ska åka till solen i höst annars hade jag blivit galen här hemma.

Ingenting är planerat annars här på semestern man tar dagarna som de kommer. Ganska skönt faktiskt efter en hektisk vår med renoveringen och så.

Hade varit skoj o träffa dig sen när du är hemma.

Puss o kram

Postat av: kina

Grattis!!! Nu blir det studentliv för oss alla för hela slanten, yey can't wait. Har du lägenhet eller nåt än? Festen blir den 9 augusti, men hemma hos mig precis som förra året. Hm, kanske borde skicka ut inbjudningar - det är ju rätt snart.. haha. När kommer du hem egentligen? Boka snart snart snart =)

2008-07-19 @ 17:40:37
URL: http://kina.blogg.se/
Postat av: kina

hahaha, sorry att jag skrattar men det låter så himla gulligt..! Vi kunde inte ställa oss i kö förrän man blivit antagen, sedan hade de en dragning bland alla nyantagna om kötid (först kötid=första tjing). Gissa vem som råkade få första kötiden; 00.01.00? Just det, moi. Så nästa helg är jag innehavare av en studentlya på ynka 18,4 kvm i Lund (men jag har egen toa och dusch, alltid nåt!). Men slipper iaf oroa mig för att vara hemlös, och ska söka lägenheter efter jul istället. Så det löser sig nog för dig med ska du se, don't worry! Näää, inga överraskningar - jag vill se fram emot att få hem dig! Jag jobbar inte 3-4 augusti, så det vore trevligt med lite sällskap då -ler- Jag ska försöka få hem så många som möjligt till mitt lilla kalas. Blir ju inget dunderparty á la 2006, mer som drinkfesten förra året - men det är ju alltid något :) Ser fram emot o se dig! (and pls bring some sunshine back with you)

2008-07-21 @ 22:08:55
URL: http://kina.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOMPIS, kom hem snart!!! Vi har mycket att prata om! PUSS

2008-07-23 @ 12:35:39
URL: http://idans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback