fem veckor

pizzabjudning pa pizzacon idag med chefen och hela hans familj vilket resulterade i rejal matkoma, darav internetbesok mitt pa blanka eftermiddagen. andra barskolekursen slutade idag sa stranden ar full av berusade och lyckliga bartenders, riktig flashback fran forra aret. man var ju bast den dagen, allt avklarat med a pa diplomet. igar korde vi temakvall pa klubben, play boy, sa det vart riktigt hett kan jag lova.. for ovrigt sa har justin och jannike kommit ner (kanske namnde det sist, minns inte) och i mandags kvall ki\unde vi aven valkomna alfred in i var lilla bubbla. annars sa flyger dagarna forbi, vi hade en riktigt kul dag i tisdags da vi korde lekar pa stranden med hela vart crew. hela havet stormar, stafetter, danstavling, fetch and get och massa annat kul :) personligen tyckte jag att jag och plattan skulle vunnit danstavlingen stort med var sandkastning ( som fick ersatta klubbens servettkastning under welcome to the bank laten). ar harligt nog ledig idag men har dock inte spenderat sa mycket tid i solen som jag tankt, men hinner forhoppningsvis fa lite farg innan jag ska hem iaf! och pa tal om hem.. nu gar tiden alldeles for fort, bara for att jag borjar narma mig dagen da jag faktiskt maste boka en hemresa.. kinis, ser ut som jag kommer hinna hem till ditt kalas faktiskt.

hmm. annars sa kan jag beratta att jag borjar jobba med en ny tjej pa lordag som ska ta over mitt jobb nar jag drar och fran och med mandag sa kommer jag troligtvis jobba varannan dag, soft! nu ska jag dra hemat och ta en simtur i poolen, chilla och ta en lang harlig siesta. vissa var ju namligen uppe och solade redan vid tolv idag trots hemgang vid sex idag pa morgonen.. mitt nya motto ar utan tvekan att sova kan man gora nar man blir gammal.

snalla skriv och beratta vad som hander, jonna, ida, kina, emelie, emma, annie, emma, sanna och allihopa! vet inte nat vad ni pysslar med kanns det som.. och mera bilder!! mina far ni se nar jag kommer hem for internet har blir man helt tokig pa..

take care! puss!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej babe!



Åhhh, vad jag längtar tills jag flyttar in i min lägenhet (nästa helg) och tills jag verkligen flyttar in (nån gång i augsuti) och tills du kommer ner till Växjö så jag har nåt att lägga min tid på!! Här i gvd händer absolut ingenting (förvånad?) och alla bara åker iväg och jag sitter ensam kvar i ingenting och i Växjö är det säkert lika dött så dit finns ingen anledning att åka. Så kort och gott har jag alldeles för mycket tid för att tänka vilket är både på gott och ont. Det har gått en månad nu sen (ah, du vet vad..) och jag vill bara hem! Hem till Växjö och back to life! Jag har ingen aning om vad som kommer att hända eller vad jag vill ska hända, jag vill bara kunna njuta av mitt liv vilket är nästintill omöjligt just nu. Så tänk vad jag längtar efter dig min partyprinsessa och gud nåde dig om du träffar nån annan nu som du kan lägga all din energi på ;P



Så, nu vet du hur kul jag har det iaf sen kanske det dyker upp ett mail inom kort där lite djupare och känslomässiga aspekter från mitt liv kan läggas in (om jag orkar).



KOM HEM SNART!!! Och pussa min Nicoletta från mig och säg att jag saknar henne! PUSS

Postat av: kina

JAAAAA kom hem NU! Du är bjuden på fest, den kan du inte missa. Jag har tom. kompisar från USA som kommer. Känn pressen. Yeah.



Jag blir Lundastudent till hösten - kom du in i Växjö? Tänk vad avstånden minskar hela tiden, ME LIKE! party party min stjärna

2008-07-15 @ 00:57:05
URL: http://kina.blogg.se/
Postat av: Frida

Hur är de med dig Martinis?? Bra hoppas jag.

Hittar du på nu i sommar då? massa planer förstås??

Puss

2008-07-15 @ 16:16:04
URL: http://frida87johansson.webblogg.se/
Postat av: emma

antagen?? let me know!

2008-07-15 @ 19:42:16
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback