bajsmacka

du vet en san dar ingendag, jag har haft en halv san. halva dagen var underbar med battur till olika grekiska oar med sol, bad, mat och basta manniskorna du kan tanka dig. den andra halvan vill jag bara sova bort ifran just nu.

allt pa datorn ar pa grekiska sa inga bilder blir det heller. och det ar en fet bajsmacka eftersom jag kommit ihag kamera, sladd och har tid.

behover nya flipfkop men kunde inte bestamma mig for vilka.

och vill inte datorn vara snall mot mig sa tar jag konkurrenten telefonkiosken istallet. sa so long for ett tag igen.

btw, allt ont for inget gott med sig. det ar snarare sa att allt gott for nanting ondare med sig. bla.

igar kom justin och overraskade oss och ska stanna i tva veckor, vilket inget kan overtraffa. eller mojligtvis att alfie kommer pa mandag. och kanske att nan mer dyker upp om nan vecka. scary vad som ska skiya sig med detta nu da.

jag mar bra, inga konstigheter. tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback