Sol och solhälsningar

Har stirrat på min sida med träningsbokningar i tio minuter. Om sju minuter är det för sent att avboka. Jag ligger i soffan, har ätit scones som blev sådär, tittat på dåliga tv-serier och blivit lite depp. Mörker, mörker och åter mörker. Men det var iallafall roligt när det sprang förbi två personer nere i motionsspåret med studsande pannlampor. Var det polis potatisgris tro? Ikväll tänker jag träna enbart för självkänslans skull. Jag ska njuta passet igenom och titta på alla stela tanter med ett leende när jag börjer min kropp i diverse gymnastiska övningar. I have something you don't, haha! Så var nu på min sida ikväll kära kropp. Idag ska jag också välja rätt kläder för rätt träning och inte ha hemska byxor som tar emot på alla håll och klistras fast mot benen när man blir varm. Gah. Och eftersom jag är frusen och ligger under en filt med en fjäderlätt förkylning så ska jag inta solariet först. Värme och hudbehandling på högsta nivå.

Upp och hoppa. Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: emma

Haha! Så gårdagens bravader fick dig att tappa hundägarsuget säger du? :P Isf kanske jag kan lämna Gesiha hos dig oftare utan att oroa mig för att inte få tillbaka henne? :P Idéen om att åka hem med dig vore egentligen helt perfekt OM jag inte hade jobbat till den 23e.. Too bad.. Och inlägget "Are we human?", VARFÖR är det så SVÅÅÅRT?!! Puss

Postat av: emma

Haha! Så gårdagens bravader fick dig att tappa hundägarsuget säger du? :P Isf kanske jag kan lämna Gesiha hos dig oftare utan att oroa mig för att inte få tillbaka henne? :P Idéen om att åka hem med dig vore egentligen helt perfekt OM jag inte hade jobbat till den 23e.. Too bad.. Och inlägget "Are we human?", VARFÖR är det så SVÅÅÅRT?!! Puss

2008-12-09 @ 19:54:08
URL: http://emkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback