Me, Milk and I

Jag och mjölk börjar verkligen att bonda igen. SItter i skrivande stund och halsar mellanmjölk med is istället för att laga kvällsmat. Mycket mindre tidskrävande och kallt och gott. Dock inte särskilt törstsläckande egentligen. Anyhow så började detta förhållande få glöd förra veckan då jag bestämde mig för att slopa soya-produkterna helt och köra ko-natural igen. Kroppen har inte alls protesterat och min inbillade överkänslighet var just inbillad. Det bästa med kossorna är ändå keso. Tack Sverige för produktiva kor!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, dessutom får man ju högre CSN då också :) Men krogrunda låter bra! :) Goda mjölkdrinkar kanske? ;) Me like :) Det va kul igår, men jag piggnade till rätt fort efter att jag vaknat till liv och kommit upp ur sängen :) Puss och god natt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback