Juldagen

En julafton mitt ute i ingenstans i världens mysigaste hus med sötnosen W. Pappas födelsedagsfirande och tusen saker runtomkring. Släkt och familj, mat och julgodis. Kort sammanfattning av de två senaste dagarna.

Idag väntar bastubad och middag, kanske fest och utgång. Det beror på hur formen är, och om partykänslan kommer krypandes. Dock blir det rajraj imorgon så lite krut ska jag spara på. Jag har inte mycket för parken i sig men det finns trots allt en del människor som det skulle vara kul att springa på. Well, en improvisationskväll helt enkelt.

Om en dryg timme anländer mina bastugäster och om knappt två resterande middagsgäster. Sjukt nice. S, som jag inte träffat sen i somras, lord vad kul det ska bli. Några öl ska in på kylning, diverse pyssel ska fixas och kanske hinner jag springa in till kusinen och säga hej. Have fun everyone.

M


Kommentarer
Postat av: sanna

åh, martina vad det var trevligt igår! wieeho. får vi göra om! pusss

2008-12-26 @ 15:44:13
Postat av: Anonym

åh, jag hade velat!! men jag kan inte, har sedan ett tag bokat upp den här kvällen med några från gymnasieklassen.., men det ska bli skoj det med! :)



men du och emma får ha det så kul i jönköping!

pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback