I made it all the way back home

to a cold and white Sweden.

Helgen i Brighton och London har sprungit förbi och jag har njutit av varenda sekund. Lovely. Budgeten höll, shoppingen fick plats i väskan hem och London är en riktig pärla. I väntan på alla bilder från A och A (min kamera har ju ballat ur totalt.) erbjuder jag istället en tjuvkik på helgens shopping. . .

     

1. Marinblått, långt linne. 2. Gräddvit t-shirt. 3. Svart bolero i mjukaste fuskpälsen


     

1. Kort, lila tubklänning. 2. Midjekort, svart skinnjacka. 3. Mörklila, stor tunika.


  

1. Örhängen, armband, halsband och underbaraste leopardmönstrade pumpsen.
2. Plånbok och handskar i brunt skinn.


Detta och lite till är vad som fick åka med mig hem till Sverige inatt. . .  Nu blir det plugg i en vecka framåt för att hinna med allt som ska lämnas in innan kursen är slut om en dryg vecka. Om åtta dagar bär det av till Göteborg så det är bara att ladda om och hitta nya krafter. . . Mer bilder från resan kommer!

Greys Anatomy, postgenomgång, artikel-letande och sömn står på kvällsschemat. Godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback