Hundvaktare

Okej att Geisha är en söt liten myshund, men gode värld alltså. Har hittills varit hundvakt i mindre än tre timmar och har redan gått en promenad, lekt mig trött, gosat och serverat henne middag. Det är som att vara barnvakt. Det ska hända grejer hela tiden och gnällas lite över mamma då och då. Nu har hon (äntligen) slumrat till på sin filt i min soffa men vi får väl se hur länge det håller i sig. Visst tycker jag om hundar, men det krävdes alltså att jag var hundvakt i tre timmar för att inse att jag aldrig kommer att bli hundägare. Och hunden i fråga är inte ens det minsta jobbig. Hon är snäll som en filbunke. Well, hoppas julfesten är trevlig E. En överraskning väntar när du kommer hem inatt, din hund! Och bara för att klargöra, jag tycker visst om hundar. Andras hundar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback