Businesswoman

In my own way.

Har precis dansat loss framför spegeln och satt lite steg till Funk-passet. På lördag väntar internutbildning med E så då gäller det att ha några ess i rockärmen. Känns just nu som jag vill ha mer mer och mer jobb och kanske kanske få till min egna lilla tid för en dansklass till hösten som jobbar lite mer som jag är van vid. Inte massa block och grejer. Men det är väl bara att köra på, dansa får jag ju iallafall! Och sen kan man ju alltid drömma lite om Funky Kids och så.. Eller nåt liknande SatsDans, då skulle tanterna få svänga på rumpan!

Nu väntar kvällssällskap i form av Görans julkuliga hemskrivning och packning inför morgondagen. Helt plötsligt var det nämligen bestämt att jag ska åka med flickorna från Småland till Göteborg och fira in det nya året där istället för hemma i skogen. Troode kanske att jag skulle fira det med någon annan men tydligen inte.. På fredag kommer livet att börja återgå till det normala och jag tar raketen hem till min älskade lägenhet igen. Det kommer bli tyst, lugnt och skönt med ändå lite ensamt nu när man vant sig vid sin gamla hönsmamma igen. Stort plus blir att komma tillbaka till träningen igen, det börjar bli riktigt långtråkigt att köra Balance-passet hemma framför tv:n. Jag vill ha träningssällskap! Och nya träningsskor.

Massage idag. Benen fick ta den värsta smällen denna gången och nu är det ännu mer strech och lite vadmassage som gäller i framtiden. Benhinneinflamation vill jag icke ha.

Dags att åter gräva sig in i den moderna nyhetsjournalistiken. I'm half way there! Återkommer med rapport när den är finnished. Idag ska det ske. Därmed basta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback