Biblioteksdagen

Har snart spenderat fem timmar i bibblan, men än är det många timmar kvar. Eller iallafall två. Sen ska jag iväg och storhandla, min frys är lite dåligt utfylld och mitt kylskåp är i det närmsta tomt.

Har hunnit med att vara lite sur en stund idag med. För ni vet väl att det är så mycket lättare att skylla på andra än att erkänna sina egna misstag? Sureheten varade dock bara i fem minuter sådär. Sorry love. MEN, allt känns sedan en timma tillbaka mycket lättare och det lilla problemet kommer att ordna sig imorgon. Jag har hittat ett objekt för min och J:s textanalys. Obamas vinnartal. Det är underbart och kommer därför vara svårt att kritisera men jag ska göra ett helhjärtat försök. Det var inte långt ifrån att tårarna började spruta när jag satt här och läste igenom det ord för ord. Det är som poesi i sin vackraste och renaste form. Jag hoppas också att J kommer att bli nöjd med mitt jobb, för numera är det hon som är skrivdrottning i vår duo (som jag trodde mig vara förut, haha). Jag är lyckligt lottad som får dela uppgifter med denna dam (jag fjäskar absolut inte för att jag vill att hon ska komma hem snart och bjuda på bak, kaffe och pratsällskap).

Later. Back to Obama, my man!



Kommentarer
Postat av: Jussiepussie

hihihi! u miss me so fucking much;) och jag blir så glad:) och våra uppgifter kommer bli skitabra. snart ses vi. pussipuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback