BB och kärleksbarn

Just nu är jag vaken för att jag väntar på att bror ska ringa. Men han ringde inte, jäkla skit. Fast i ärlighetens namn så skulle jag inte kunna sova även om jag ville. Och nu har jag varit vaken så länge att jag har blivit hungrig, igen. Men då har vi dilemmat att om jag äter så kommer jag antagligen bara bli piggare och det vore ju nästan ännu dummare. Dock finns risken att jag inte kommer somna någon gång om jag ska ligga och vara hungrig hela natten, så det vore ju trots allt dummast av allt. Mjölk igen?

Upptäcksfärd eller upptäcktsfärd? Inte vet jag och jag hoppas att fb-befolkningen inte heller gör det såvida jag stavat fel. Jag längtar efter solen. Jag vill resa bort och ligga vid havet och dicka paraplydrinkar som är alldeles för mycket frukt i för att man ska känna smaken av alkohol. Men precis just nu vill jag först och främst lyckas i helgen, BB-utbildningen. Det går före alla drömmar om solresor utan problem. Kan knappt beskriva hur skönt det kommer att bli att jobba i simhallen, äntligen något att lägga ner sin själ i. Inte för att jag inte lägger ner energi på skolan, men friskvård är ju ändå som mitt lilla kärleksbarn. I helgen sker förlösningen. På söndag är jag förhoppningsvis lika stolt som en nybliven mamma.

Jag ska anamma följande råd som jag idag fick av min chef för friskvårdsgruppen: "åk bara dit med ett öppet sinne och ta till dig så mycket du bara kan, jag lovar att det kommer att bli en intensiv men otroligt givande helg!"

It's a deal.




Kommentarer
Postat av: emma

Nedå, men man får mindre i maj eftersom skolan slutar sen :) Åh, solen!! Ska vi ta en sista-minuten? :D

Postat av: Josef Stalin

Din bror ringde antagligen inte för att han hade så mycket att göra. Det är ju pinnar och kottar...

2008-12-10 @ 19:27:08
Postat av: kina

Juldagen, check!! Ska bli SÅ mysigt!! Vi tar en fet update då. För övrigt väntar jag på mitt underkända resultat så jag kan packa ner böckerna hem till småland ännu en gång och skriva omtenta. Urk. Men men men, that's life. Lycka till i helgen, YOU CAN DO IT! ses snart, big love!

2008-12-10 @ 22:57:51
URL: http://kina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback