081211

Jag borde inte alls sitta här och skriva för tillfället. Om en dryg timme går bilen till stationen med tåget som ska ta mig till göteborg och från city ska spårvagnen föra mig till Jonis och Idis där jag ska mysa och sova för att imorgon klockan åtta återigen hoppas på en spåris för att äntligen bege mig till BB-utbildningen i Majorna. IIhh! Och ja, jag är inte färdig alltså. Ska hämta hänglåset i förrådet, packa ner en två saker till i väskan, betämma mig för vilka skor som jag tror läcker in minst vatten och äta brunch. Sen ska jag helst hinna bädda och plocka iordning och diska så att det är fint när jag kommer hem. För det är alltid mysigare att komma hem till en lägenhet som är fin. Och så ska jag inte glömma att plocka ihop dator och sladdar och den lilla presenten till Jonna. Have to go now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback