veckans visdomsord

Ida säger:
Ja, alltså ibland undrar jag om det faktiskt är så att det bara är vi kvinnor som är gjorda för riktiga förhållanden.



Martina säger:

mupp = person som är för rädd att binda sig. rädd för att någon ska komma för nära. rädd för att vekligen låta sig själv bli tokigt kär. varför? jo för det blir ju så jobbigt OM det skulle skita sig.

Ida säger:
Eller = någon som inte vill binda sig av rädsla för att någon ny snygging ska dyka upp som vill ha honom, och då blir det ju jävligt jobbigt. Snygghetshybris kallas det....



Ida säger:
Hur svårt kan det vara? Som Kico säger: Antingen så gillar man henne och vill ha henne, eller så är det ett knull.




Kommentarer
Postat av: emma

YAY! De goda nyheterna var liksom som grädde på moset när jag idag, för första gången på ett tag, öppnade upp bloggen. Annars strålar solen som aldrig förr i denna stad där den lyst med sin frånvaro hela vintern. Tyvärr måste jag sitta inne hela eftermiddagen och påbörja mitt fjärde case i kursen jag läser nu, har tenta nästa vecka också och jag har inte ens böckerna så jag kan läsa på! :P HAHA! Iaf, nu kan jag sitta här framför datorn med ett brett leende och hålla tummarna för att du kommer ner hit efter sommaren! Whohoo! Glöm inte att ställa dig i kö till en lya om nu allt går precis som vi vill ;) PUSS

Postat av: emma

Btw, klart att jag tar hand om dig om du kommer hit! "I'm gonna treat you so nice, you're never gonna let me go." ;P

2008-04-22 @ 16:14:51
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback