vecka 15

Kom precis hem från Emelie som lyckades dra med mig ut på en liten promenad, med kladdkaka hemma hos henne som lockbete i för sig. Men ut kom vi och hann dra några friska andetag innan vi gav oss på frestelsen, den som nu resulterat i illamående. Alltid samma mönster när den där förbaskade kladdkakan är med i leken (den där kvalade nog till dagens i-landsploblem).

64 sidor lästa och sex kvar. Så går det när man blir salongsberusad på fredagsaftonen och sedan på lördagen ska försöka plugga (orden bokstavligt hoppade omkring, och en total omöjlighet tillkoncentration infann sig). Summan av kardemumman blev alltså att jag åkte på dubbel läsning idag (det är många i-landsproblem idag. . ).

Nu känner jag mig dock laddad inför en rätt fullspäckad vecka eftersom jag gett mig den på att plöja igenom alla kapitel i tid denna gången och dessutom har en skrivuppgift, matte c, en hel del träning och en efterlängtad fredag framför mig.

Here we go!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback