Solsken


Stockholm i mitt hjärta.

♥  Paris i mitt hjärta!  ♥


Behöver jag säga att jag har haft helt underbara (om än för få) dagar i Paris? Snart dyker det upp bildbevis på diverse bravader, strapatser och även en del härliga godbitar från intressanta diskussioner som förekommit (ofta efter ett par glas vin). Håll till godo. Nu ska det pluggas igen, men OM det var värt några dagars extra hårt slit. Jag tror att incidenten på metron idag var som menat för att vi skulle få en ursäkt att bli kvar i landet långtifrån lagom. Ödet var framme och rörde runt i grytan som vanligt, men (o)lämpligt nog så hade jag en kärlekskrank Norrköpingsbo med mig som både lyckades haffa taxi och få honom att köra oss i rasande fart genom Paris till Porte Maillot (?) innan jag ens hade hunnit blinka.Ett plus är att vi fick uppleva Champs Élysées by night och se den mäktiga Triumfbågen torna upp sig framför oss när vi kom farande. Eftersom det här var vårt sista upptåg så får jag väl avsluta med att säga att de föregående historierna dyker upp såsmåningom.

Au revoir!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får ni faktisk komma tillbaka, det här är inte roligt längre!!! Buhu... saknar ju er. Att man kan ha så roligt inom fyra väggar övergår mitt förstånd - vilka wonderful friends jag har. LOVE! Från en svensk som är stolt över sin nordiska kontinent (ps. Skönt att ni fixade biffen med taxin, var lite orolig där ett tag. Vilka stålkvinnor)

2008-04-01 @ 22:31:29
Postat av: pannis

hej hej martina! Hade ni det bra hos syrran?? Vad jag förstår så verkar hon mycket trött... Hoppas ni hade bättre väder än vad vi hade där för 3 veckor sen. / Anna

Postat av: Anonym

hihi, jaaa, nu har jag fått lite matthias, jag klarar mig ett tag. när drar vi? :)

2008-04-02 @ 08:33:08
URL: http://saannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback