smaulänning in town

"Nämen, har de rumpvärme?"
Mammas klockrena kommentar om stensofforna nere i tunnebanan. Jag skrek av skratt och alla infödingar stirrade på mig.

Konversation på tuben.
"Mamma, vet du, när man shoppar gör man av med ungefär 100 kcal i timmen så idag har vi gjort av med kanske - 600 kcal!"
"Ganska dyr träning. Fast om man spelar hockey, då gör man av med 5000 kcal på en match!"
"Shit då är det bäst att vi börjar spela hockey. Fast förresten, då måste man ju gå minus med kalorierna?"
"Nej alltså, man får ju äta tre middagar samma dag man ska spela."
Tre middagar är alltså ca 5000 kalorier. Enkel matte.

     

Slottet. Fika. En av de inköpta klänningarna.


Uppdaterar med bilder under morgondagen eftersom internet krånglar alldeles för mycket nu. Sova, promenad runt sjöarna och monsterfrukost. Plugg, lämna av mamma på Cityterminalen och gymma. Sen var det ny vecka igen.. Tentavecka..

Nattsi.



Kommentarer
Postat av: emma

Dessa tentaveckor alltså.. Nu har jag bara tre pluggdagar kvar vilket betyder att det nog är hög tid att öppna böckerna, eller vad tror du? :P *LOVE*

Postat av: Anonym

Jag joinar plugg-klubben (snart) bare tre skoldagar kvar innan pluggdagarna kickar in följt av tentavecka - way to go! fast sen väntar sverige... yeah! Ja, det vore jättesnällt om du kunde skicka ett mail till honom, om du har tid? Bara säga vart han ska gå o så.. jag har ju som sagt ingen koll alls. ses SNART! o lycka till med studierna, det fixar du galant! kärlek

2008-04-27 @ 19:10:55
URL: http://kina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback